KiVa Verhalenboek 'Rik en zijn vriendjes'

KiVa  Verhalenboek 'Rik en zijn vriendjes'

Rik de Pauw woont al jaren in het bos. Zijn nieuwsgierigheid brengt hem per ongeluk op de boerderij van boer Bert. Daar ontmoet hij veel verschillende dieren en elk dier is anders! Omdat Rik niet meteen terug kan naar het bos, helpt hij graag een handje mee op de boerderij. De dieren en boer Bert beleven samen veel plezier en avonturen. Toch is niet iedereen blij met de komst van Rik. Soms zorgt dit voor lastige situaties. Lukt het Rik om nieuwe vriendjes te maken?

Achttien verhalen over het samen fijn hebben, omgaan met gevoelens, ruziemaken en het weer goedmaken, elkaar helpen en jezelf zijn. De verhalen worden ondersteund met 36 paginagrote illustraties die de kinderen kunnen bekijken terwijl er wordt voorgelezen. Samen vormen ze een boek dat mooie aanknopingspunten biedt om met kinderen te praten over hun belevingswereld. Het verhalenboek van Rik de Pauw wordt op A3 formaat uitgegeven en bevat een eigen standaard waarmee het als knieboek op schoot kan worden genomen of op de kast kan worden gezet. Het boek kan los worden besteld, maar maakt ook deel uit van het lespakket Rik de Pauw.

64, 95
incl. 9% btw