29 april 2020
09u30 - 12u30
Syntra

Intervisiemoment KiVa

Dit evenement is al voorbij.
Bekijk onze events
Intervisiemoment KiVa

KiVa-antipestprogramma, intervisiemoment

Professionele ondersteuning voor en door KiVa-scholen.

Elke KiVa-school weet dat ze mag rekenen op steun en hulp van andere KiVa-scholen. Intervisiebijeenkomsten geven elke KiVa-school de kans om belangrijke vragen en problemen in een vertrouwelijke context te bespreken. Via een intervisiemethodiek zet de KiVa-trainer alle deelnemers op weg om te groeien in inzicht en elkaar te helpen bij het hanteren van probleemsituaties zoals een moeizame samenwerking tussen de directie en het team, een vastgelopen pestprobleem, een hangend conflict met ouders, collega’s die zich niet aan de gemaakte afspraken houden … Intervisiebijeenkomsten laten toe om het eigen professioneel handelen te versterken en anderen tot steun te zijn. Wie vertrouwd raakt met deze methodiek kan hem hanteren binnen het eigen team.

Syntra

Borsbeeksebrug 32, 2600 Berchem